sobota, 19. januára 2013

Môj ďalší blog

... s receptami .

Tu je :


Vytvorila som ho najmä pre seba (zabúdam :D ... )
a aj kvôli Táničke .
Začína sa motať v kuchyni , a také odskúšané recepty
s postupmi aj s obrázkami sú dobrá vec :)

Chvíľu potrvá , kým ho doplním - je to pomerne zdĺhavé .
Chystám sa naň dať všetky koláče aj koláčiky (pri niektorých nemám
ani zoznam ingrediencií ani postup) , ktoré sú na tomto blogu
 plus všetko , čo sa mi pri varení a pečení podarí odfotiť :)))

No a bude to dobré aj pre tých , ktorí by radi niektoré
z mojich receptíkov vyskúšali ...

Takže - ste vítaní ...


12 komentárov:

  1. Ahoj Jani, výborný nápad !!! Už jsem nakoukla a moc se mi nový blog líbí. Přeji Ti ať má nový blog spoustu návštěvníků a ať se Ti daří.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj , Janička , ďakujem :)
      mne ani tak nejde o návštevnosť , ako skôr o to , ako si uľahčiť život ... :)))

      Odstrániť
  2. Jani, mať všetko pokope bude výborné. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Nanika,to jsem potěšena že máš blog o vaření,už jsem se přihlásila jen nevím jak to ,že mi nejde fotka,no nevadí!Dáš tam ty česnečky?Těsto máš jen nevím jak to česnekuješ?Takže hodně fajnových receptů hlavně tvých ze Slovenska,ty já miluji!!!!!Pa Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)))
      Mne to s tou fotkou tiež raz blblo - a priznám sa - nemám ani potuchy ako sa mi ju
      tam potom podarilo dostať :)
      Dám tam všetko , čo som tu publikovala , ale chvíľu to potrvá .
      To cesnakovanie je v tomto príspevku : http://vonadomova.blogspot.sk/search?q=cesna%C4%8Dky+po+mojom
      Pa

      Odstrániť
  4. Mycket gott i din nya blogg:)
    Ha en fin vecka.
    Kram Annika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jůůůůůůůůůůů tak to se vělětším :-)

    OdpovedaťOdstrániť