sobota, 12. januára 2013

"Romantická" sobota ...

... deti nie sú doma , vyzeralo to na čistú romantiku
vo dvojici ...
Ráno pri káve zrazu počujeme šupu ako z dela ...
... z kotolne ...
... to nám obom bol už jasné ...
Pustila nám zasa pec ... :(((
Ešteže sme boli doma a zastavili vodu ...
pretože , keď sme prišli 26. decembra domov z návštevy ,
čakalo nás rovnaké prekvapenie ...
... len s vypustenými asi 200 l vody ...
Jakub si to "odskákal" ...
Robota na celý deň - vyčistiť , vypratať , umyť , zazvárať ...
No a pred rokom v decembri sme to absolvovali tiež ...

Ani by som nebola o tom písala , ale pekne ma to naštvalo .
Ešte k tomu sa mi pokazilo aj auto ...
Trošku mu "zašibáva" a nechce ťahať - jazdiť max. 40 km/hod , to je fakt zážitok :D
Tento víkend som si predstavovala trošku inak .
Nebýva to často , že sme sami doma .
Akurát nášmu kocúrovi to nevadí - ten je rád , že sme doma ...
:)


10 komentárov:

  1. Musíš si len povedať, že ste mali šťastie v nešťastí!!! ... no a to je viac ako kus romantiky, tá sa odkladá nabudúce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď ja to neberiem ako nešťastie :) bola to len taká väčšia nepríjemnosť .
      Už je to OK :)

      Odstrániť
  2. Tak to je nadelenie Janka, a aký to mohol byť pekný víkend. Keď sa darí, tak sa darí. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nakoniec sa to celkom rýchlo dalo do poriadku . Poobede bola pec opravená
      a stihli sme aj dve príjemné návštevy :D
      A podvečer som si išla pre opravené auto ...

      Odstrániť
  3. je ten začátek roku jakýsi divný, u nás byla taky potopa:-)))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no teda , tak nie sme v tom sami :) hádam už nič horšie nebude ...

      Odstrániť
  4. to poznám s tou pecou , mne sa to stalo dva krát a to manžel bol v práci...to boli nervy , no čo stáva sa ešte že nie horšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešteže som nebola sama doma - to by som mala tiež nervy :)
      Ale aj tak to je nepríjemné - tá dechtová aróma po celom dome ...

      Odstrániť
  5. Víkend alespoň bez části dětí to občas moc chce. Včera jsme jedno z našich dětí vypravili na lyžák. Když autobus nastartoval, jedné z mávajících maminek vypadlo z pusy: a bude klid, týden bude Amerika...my ostatní jsme si to jen mysleli, :-) ona to řekla nahlas.....ale v sobotu se na něj už budeme moc těšit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to tak . Som spokojná , keď sú všetky deti doma ... všetko funguje ako má ...
      ale ... keď občas odídu na víkend preč ... oddýchneme si ... :)

      Odstrániť