štvrtok, 24. januára 2013

Uplynulých pár dní ...

Odkedy som sa začala venovať blogu s receptami , 
na tento mi akosi nezostáva čas ... :)

Dnes som piekla pomarančovo - maslový koláčik ,
len som akosi popri varení nestíhala fotiť postup .
... trošku mi síce popraskal ...
... ale jeho fantastickej chuti to neubralo .
(recept pridám neskôr)

Zasa som prehádzala poháre v kuchyni ... vidím to tak , že istú 
dobu budú všetci všetko hľadať :)
Tieto šáločky mám obzvlášť rada - mám ich po babke .
Deti z nich ráno pijú čaj - väčšie množstvo do nich nedostanem :(

Vymenila som záclony , lebo tie predchádzajúce mi stále pripomínali Vianoce .

Niečo sladké musí u nás stále byť ... napr. aspoň žemľovka :D

V piatok sa snáď celé Slovensko premenilo na jedno veľké klzisko ...
 / aj Miňo "korčuľoval" ... :))) /
... aj naša strecha .

Makový na želanie pre Táňu .

Hlad je "sviňa" - olovranty v škôlke sú katastrofa ... 

Postupne sme prechladli jeden od druhého ,
 tak sa dopujeme vitamínmi  v "živej forme".

8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. hmmm , keby si vedela aký je ten koláčik dobrý :)))
      Musím pridať recept , aby si ho mohla vyskúšať .

      Odstrániť
  2. Mňamky, mňam, to je ale pochúťok. Klzisko bolo aj u nás v utorok. Mrznúci dážď.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No bolo také trošku šialené - najmä ísť autom :)
      Ale na pohľad úžasné - rozprávková ľadová krajina ...

      Odstrániť
  3. Milá Naniko,mě by u tebe bylo dobře! Vždy máš něco k zakoustnutí jsi stále plná enegie, jen do těh hrníčku bych prosila turka,kterého stále a vytrvale popíjím a nebude to jiné!Tak zase jindy třeba u večeře!!! Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No - tento týždeň som veľa energie nemala , ochorela som od detí
      a ako bonus k tomu chodím s "krásnym" mega herpesom nad hornou perou :)))
      Turka u nás pijeme stále - my sme tiež strašní kávičkári ...
      Krásny deň ;)

      Odstrániť
  4. Naniko,hezký den přeji a moc děkuji za milou návštěvu u nás na kopci.
    Jdu hned nakouknout na ten tvůj voňavý blog a přidávám si do oblíbených,protože nápadů na mňamku není nikdy dost:-)
    ♥♥♥
    Žaneta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) pokochala som sa tvojou krásnou spálňou ...
      Dúfam , že niektorú tú mňamku vyskúšaš ...
      Pekný deň

      Odstrániť