pondelok, 18. februára 2013

Malá obmena

Keďže nám tu poblízku nedávno otvorili KIK ,
bola som tam "posnoriť" :)
Dekoračná kôra "natural" :) sa mi veľmi zapáčila ,
tak som ju použila na výzdobu svietnika .
Určite by bolo lepšie nazbierať ju niekde v prírode ,
ale v tomto počasí ma to teda neláka .

Pekný nový týždeň ...


4 komentáre:

  1. Ahoj Nani...krásný nový týden i tobě. A upozorňuji tě, že návštěvy Kik jsou dost nakažlivé ☺, pa pa Martina ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja veru už dávno viem ... :)))
      (vždy som v miernom šoku , keď platím pri pokladni )

      Odstrániť
  2. Naniko,krásně sis to naaranžovala,v zasněžené přírodě bys kůru nenašla a nač potom máme náš oblíbený KIK?Také bych neodolala.Navíc jsi domů nedonesla obávaného kůrovce(((((! Daja

    OdpovedaťOdstrániť