sobota, 9. februára 2013

Poriadok ? ... Neporiadok ? ...

Nedávno som na internete našla tento text .
Zábavný , a zároveň pravdivý :
Po niektorých návštevách mám silnú potrebu
zavesiť tento text na naše vchodové dvere .
Rozčuľujú ma ľudia , ktorí s veľkou dávkou drzosti
otvárajú skrine , "kontrolujú" a komentujú stav izieb
a ochotne si idú šálku od dopitej kávy zaniesť do kuchyne ,
aby preverili jej stav ...

Pri 4 deťoch , 2 kocúroch , 1 psovi , 1 škrečkovi
a chlapovi , čo robí s drevom  :D
nemám vždy tip-top domácnosť ...

Hovorí sa , že :


:)))

(Keď ma niečo vytočí , rozčúli , naštve alebo veľmi sklame ,
 jednoducho s tým musím vyjsť na svetlo božie ...)

28 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Že ?
      Dobre mi tie vety padli , keď som bola "trošku" vytočená ... :)

      Odstrániť
  2. mooooc pravdivo napisane :) ja som sa cez vianoce drzala aj tychto mudrych pismenok : Všetkým stresovaným ženám!!! Nezabudni, že sa Ježiško narodil v chlieve, takže sa vykašli na vianočné upratovanie, nech sa u Vás cíti ako doma. A mam pocit, ze sa toho drzim doteraz .))), pa krasny vikend, Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak je to , nič netreba preháňať :D
      Peknú nedeľu , Zuzka ...

      Odstrániť
  3. SUPER.
    SOUHLASÍM.
    PĚKNOU NEDĚLI PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , Bohdanka :)
      aj Ty si uži nedeľné ničnerobenie ...

      Odstrániť
  4. :)TIEž MáM TENTO TEXT Z FB ULOžENý V POčíTAčI,TERAZ SOM SI DOVOLILA ULOžIT AJ TEN DRUHý OD VáS, EšTE NáJSŤ JEDEN A BUDEM MAŤ PEKNú SéRIU NA CHODBU :))) PEKNý VíKEND ZUZANA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D takých textov je viac . Ja som ich minule vymazala . Ale dnes mi padli vhod ,
      tak som ich hľadala v koši :))) (našťastie som ich nevymazala úplne) ....
      A môžeme si hádam tykať - teda mňa by to potešilo ;)

      Odstrániť
    2. veľmi rada :) teší ma, ja som Zuzana :)))

      Odstrániť
  5. Na takové návštěvy jsem hodně alergická .... to jednou se známá optala, proč ještě večer nemám umyté nádobí. Strčila jsem jí do ruky Jar a přistrčila ke dřezu se slovy supr, to mi ho určitě ráda umyješ. No dávají si u nás návštěvy pozor na jazyk:-))
    Ale text bude pěkný zarámovaný, opisuju:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak , tak - "dobre mienené rady" čo , kedy a ako treba urobiť , nech si návšteva
      nechá pre seba :))) Každý si predsa žije svojim tempom a spôsobom .
      A každý nech si upratuje pred svojim prahom ...

      Odstrániť
  6. Jani, naprosto souhlasím. Nic se nemá přehánět. Když se naše dospělé děti s někama vrátí, tak to u nás občas vypadá, že právě vybuchla sopka. To když byli malé, vše si krásně uklidili...takže malé děti, malý nepořádek, velké děti, velký.... Však to určitě někdo zná ,ale rozčilovat se nebudu.
    Měj se krásně a užij si neděli.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy ma chytí upratovacia mánia a všetko musí byť eňo-ňuňo :) ,
      a niekedy je u nás ako po výbuchu ... beriem to s rezervou.
      Ži a nechaj žiť :)))
      Peknú nedeľu

      Odstrániť
  7. Také souhlasím, jen k tomu člověk musí dospět, hezkou neděli,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aj v tom máš pravdu , postupne človek "dozrie" k tomu , čo je
      dôležité :)

      Odstrániť
  8. Ahoj Jani!
    Nevím,ale tvoje příspěvky - fotky jsou vždycky krásně čistounké,beze smítka,voní i na dálku - nikdy jsem neviděla sebemenší nepořádek.Beru si z tebe příklad.:)).Tak se nenechej otrávit nějakou "milou" návštěvou.
    Jestli chceš,nakoukni na mé milované stránky- http://www.pojdte-dal.cz/index.php
    Jsou to stránky o tom,jak mít uklizeno za minimum času a zvládnout domácnost s nadhledem.Krásně si tam s holkama popovídáme.Jsou tam i holky ze Slovenska:)).
    Tak nakoukni.
    MíšaZ.
    PS: A díky za bezva citáty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík za dobrý tip Miška :)
      snažím sa , aby u nás bol poriadok .
      Ale snažím sa aj o to , aby si deti upratovali po sebe sami a pomáhali .
      No keď to neurobia , je jasné , že máme aj bordel (najmä v ich izbách) :D
      Ale poznám aj také osôbky , ktoré nemajú nikde ani smietku , žiaden obrus
      nakrivo , pohodený vankúš na zemi , špinavý riad - resp. žiadne známky života :)))

      Odstrániť
  9. Ahoj Jani..je to vtipné, výstižné a pravdivé!!! :-)) Musím si to opísať - s dovolením...myslím, že si to radi prečítajú ostatní, čo sa zbytočne stresujú neustálym upratovaním :-))............krásnu nedeľu želám Ela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , v pohode si to odpíš . Text nie je môj výmysel , len som ho "graficky"
      upravila po mojom :)
      Pekné popoludnie Elka ;)

      Odstrániť
    2. Až teraz som si po dlhej dobe prečítala maily ...
      Odpísala som ti - dúfam , že na správnu adresu (podarilo sa mi totiž vymazať
      všetko , čo sa len dalo :D ...)

      Odstrániť
  10. Janulík, tebe sa muselo štikútať, toľko som na teba posledné dni myslela...:) A čakala som, že nás ohúriš fotkami mega snehových závejov:)

    Také to radôstky neznášam ani ja. U nás je to o to horšie, že podobný prístup má svokra, oni sami dvaja doma, ako si raz uprace, tak jej to zostane, nie ako pri našich dvoch stíhačkách.
    Ale čo je bonus, ak ma raz za čas prevalcuje choroba, ako teraz, že jediné na čo chcem myslieť je posteľ a oddych a prehryznem aj decké šantenie po celom dome, veď nejak ten čas musia tráviť, keď mama oddychuje a svokrovci sa natrepú na návštevu... vŕŕŕŕ!

    P.S. Ale inak sme veľmi pohostinná rodinka:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo , vždy , keď u nássneží , myslím na teba :)))
      Ale tento rok sa sneh Kysuciam akosi vyhýba - teda trochu sneží , ale nič extra
      to nie je (to na Orave sú zasypaní).

      V zásade to funguje tak , že keď mám v kuchyni tonu špinavého riadu a nechce
      sa mi ho ešte umývať (dám si radšej kávu hi-hi), vždy!!! príde nejaká návšteva ...
      A samozrejme , pred dverami si deti povyzúvajú všetky topánky , čo majú (teda to vyzerá ,
      že nás tu býva pol dediny a nie šiesti ...) No a takto by som mohla dĺĺĺho pokračovať ...

      Keď ku nám príde moja mama , vždy si po sebe umyje pohár od kávy aj tanier ...
      a keď už tam stojí pri tom dreze , tak aj všetok riad , čo tam mám ... má pocit ,
      že je rýchlejšia a lacnejšia ako naša umývačka riadu :D (ČÍTAŠ , MAMA ? :))) ...)

      Odstrániť
  11. Janičko milá,jsem s Tebou v souznění! Ty na oko pořádky najsou k ničemu!U mě je to jak v Praze na Václaváku,početná rodina a spoustu vnoučat ,to je nějakých talířů a jídla.Mám to naučené všichni hned dávají do myčky a chystají spolu se mnou.Když byli malí zažívala jsem horké chvilky,které mě naučily a zároveň posílily....hodnoty jsou někde jinde!!!!Jsi báječně upřímná!!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým poriadkom je to tak - deti majú každý deň služby ...
      Keď už mám pocit , že všetko je vyupratované a vyblýskané , zistím , že je
      upratané , len to , čo som urobila ja ... a ...
      ... že ... chudák pes nedostal žrať a hovienka si sám zasa!!! neodpratal :)))
      ... že ... hore na wécku by som sa dobrovoľne nevycikala ...
      ... že ... na schodoch vnútri spia prachoví "kocúri" ...
      ... že ... čistý riad v umývačke ešte stále odpočíva a ten špinavý čaká a čaká ...
      Už radšej nejdem pokračovať.
      Som za deľbu práce :D a zato , aby sa deti naučili pomáhať.
      Mohla by som to všetko robiť sama , ale potom by som na svojich
      milovaných nemala ani trošku času ...

      Odstrániť
  12. Svätá pravda !..... asi si to skopírujem ,vytlačím a zavesím svokre pred nos :-). Raz prišla neohlásene a ja som varila v 40 l hrnci kapustnicu , potom ju zaváram a chosnujeme po celí rok . Zahlásila ...Danka ( moja švagriná ) má v inom stave kuchyňu ! Ale Danka býva v paneláku pracuje do 17.00 , zaváraniny má od maminy a ja už maminu nemám ...to vie naštvať .Ja žijem pre moje deti a nie pre môj dom .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak , tak ... :D
      Moje šťastie - ex-svokra aj budúca svokra sú v pohode :)
      Ale susedky sú posadnuté čistotou ...
      (dúfam , že ešte žiadna z nich neobjavila môj blog :))) ... !!!)

      Odstrániť
  13. Ako čítam komentáre všade je to rovnanko :) Nanika ďakujem za príspevok hneď sa mi lepšie pije káva :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je začo :)
      Nečakala som toľké reakcie , ani také pozitívne :)))

      Odstrániť