pondelok, 4. februára 2013

Vtáčie divadlo

Takže vtáčiky nás už navštevujú .
Pozorovať ich je stokrát zaujímavejšie ako pozerať telku :)
Predovšetkým sýkorky ...
sýkorka belasá
sýkorka bielolíca
---------------------------------------------------
Naši kocúri sú z toho "na prášky" ...
Toľko dobrôtok  - na to si treba počkať ...
Majko tam neskôr pripevnil mini zábradlie , lebo to vyzeralo ,
že čierny Fish sa tam chystá zabývať :D
---------------------------------------------------
Vypasený Miňo sa tam ledva vytrepal ...
... a sýkorky sa provokačne predvádzali :)
Keďže nebolo do čoho zahryznúť , pustil sa do tých semienok !!!???
----------------------------------------------------------------------
Najväčšiu radosť však máme z týchto krásavcov ...
hýľ obyčajný
alebo lesný? 
(neviem , aký je medzi nimi rozdiel)
Aj v inom farebnom prevedení ...
Hýle sú trošku väčšie a arogantné - vyháňajú sýkorky .
Je zábavné sledovať ich hašterenie :)

Dúfam , že som vás týmito vtáčími fotografiami neunudila na smrť ...
:)))

10 komentárov:

  1. Zdravím na Kysuce:-) a som nadšená Vaším luxusným krmítkom a super fotoreportážou o vtáčkoch.....ale najviac ma dostali tí dvaja zvedavci - kocúri....to som sa veru zasmiala:-)). Aj my sypeme vtáčkom, nestačím kupovať slnečnicu, ale to pozorovanie stojí zato! kam sa hrabe telka,že? majte sa krásne ! Ela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Elka , keď som dopísala príspevok , mala som chvíľu pocit ,
      že všetkých unudím :) taký je dlhý ...
      Naši kocúri - to sú experti :))) Fakt sú lepší ako hocijaký tv program ...

      Odstrániť
  2. Vtáčence sú krásne! Sýkorky chodia aj k nám vo veľkom. Hýľa som videla zatiaľ len raz. Asi ich žije v Bratislave menej. Alebo som vyrobila primalé kŕmidlo?
    Ale zazrela som tu brhlíka a drozd chodí vcelku pravidelne - odkedy mu ponúkam sušené slivky, hrozienka a podobné dobroty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) tak to je nejaký fajnový drozd ...
      Tými hýľmi som bola aj ja prekvapená , predtým som si vôbec nevšimla ,
      že by sa tu vyskytovali . A kým sme zistili , čo to je za vtáka :D

      Odstrániť
  3. Parádna je tá vaša nová telka!:)
    S hýľom sme ešte nemali tú česť, sýkorky oba druhy sú u nás každodenne - tie bielolíce sú skôr na semienka, belasé zas viac na loj.
    Najčastejšie sa k nim natrepú vrabce, ale v tých silnejších mrazoch sme mali aj kopec stehlíkov.
    Náš Muro je asi prežratý, ale kŕmidlo ho zatiaľ nezlákalo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že ? Kam sa hrabe UPC či skylink ... :)
      Máme aj lojové guľky - ozaj sa tým sýkorkám viac pozdávajú .
      Vrabca som tu zatiaľ nevidela ani jedného , čudné .
      V lete som mala pocit , že ich je na mraky ...
      Tí dvaja špekulanti môžu byť akokoľvek prežratí , keď vidia tie vtáčence až ich
      trasie :)))

      Odstrániť
  4. Jani, někdy je opravdu suprová podívaná, letos nemáme takovou návštěvnost, sousedka asi sype více, ale každý rok se u nás ukáží kosáci a sbírají kuličky vína, které se drží i v zimě, hezký den,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naši susedia majú husto nasadených asi 10 sliviek a majú tam aj kŕmidlo .
      Zdržiava sa tam neskutočne veľa vtáčikov . Trvalo skoro 2 týždne , kým nejakí prileteli aj k nám . Už sme sa aj smiali , že majú asi fajnovejšie krmivo :D
      Pekný zvyšok dňa :)

      Odstrániť
  5. Jani fotky sú nádherné. Dúfam len, že žiadny vtáčik sa nestal korisťou tých dvoch výmyselníkov. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík :)
      Zatiaľ nie , ale v lete som často zbierala v záhrade pierka po "vražde" ...

      Odstrániť