sobota, 2. februára 2013

Zrenovovaný svietnik

Svietnik bol pôvodne čierny so zlatými fľakmi .
A akosi mi veľmi do interiéru nepasoval ...
Tak som si kúpila biely sprej a nastriekala ho prvýkrát ...
... nechala som schnúť farbu vonku . Svietilo slnko a ja som naň zabudla . 
Spomenula som si až na druhý deň , keď lialo .
No a keďže sa mi na sporáku smažila cibuľka , rýchlo som svietnik
nastriekala ešte raz , ale namokro - nestíhala som ho utrieť .
Včera som sa bola pozrieť , či už poriadne vyschol .
Výsledok  bol prekvapivý - krásny popukaný vzhľad ...

***********************************************
A teraz z iného súdka .
Majko sa zasa činil , robil darček pre strýka ...
Exkluzívne kŕmidlo pre vtáčiky so šindľovou strechou :D
... potešil :)
 *****************************************
Tánička mala meniny , tak som piekla jej obľúbený :
kávovo-salkové pokušenie
(tu je recept )

Krásnu nedeľu všetkým ...


10 komentárov:

  1. Svietnik vyzerá super , pripomína mi servítkovú techniku krakerovanie ( prasklinky ). No to krmítko....nemám slov.... je nádherné autor diela odviedol 100% prácu aj koláčik sa Ti vydaril , peknú nedeľu :-) .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :)
      Aj mňa to napadlo , keď som videla tie prasklinky . Čo - to som si o krakelovaní
      prečítala , ale ešte som to neskúšala . Ten sprej bol akrylový - myslím , že spolu
      s poveternostnými podmienkami :) vytvoril takýto efekt . Veľmi ma to potešilo ...

      Odstrániť
  2. Jani, tak ten svietnik to sa i podarilo. Vyzerá fakt dobre. Búdka je nádherná, chcela by som byť chvíľu vtáčkom a pozrieť sa do vnútra. Táničke všetko dobré k meninám a nech sa jej darí. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme ...
      Dnes ráno priletela prvá sýkorka a bum ! do hodinky už zobkalo v kŕmidlách
      asi tucet ďalších . Máme z toho všetci radosť ... najmä náš malý čierny kocúr :)
      ... už skúšal , čo by sa dalo podniknúť :)))

      Odstrániť
  3. No ďalší krásny kúsok pre vtáčence! A už čítam, že ste mali aj prvých návštevníkov, super!
    Pozerám na svietnik pozerám, reku táto žienka napíše, že len nastriekala a ja aký náročný postup musím pri krakelovaní robiť...:))

    Kávovo salkové pokušenie vyzerá vskutku nebezpečne, ale u nás včera vládol tvoj recept na jogurtové muffiny. Naši dvaja mrňúsi sa pustili do svojho prvého samostatného pekárskeho počinu, kým som premožená bacilmi musela na chvíľku zaľahnúť a manžel sľúbil, že ich bude aspoň z diaľky sledovať. Napriek jeho sledovaniu som sa tam po pečení vľúdila a dala aspoň prvú pomoc našej kuchynskej linke...:)

    Zdraviu a sýkorkám zdar! Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš - to je tvorba v mojom podaní ... čím jednoduchšie , tým lepšie :)))
      Ja tak celkovo fungujem - zjednodušujem život ako sa dá :D
      Tie vtáčiky nás strašne potešili - najmä hýle , tie sú fakt krásne .
      S pečením to bolo u nás zo začiatku rovnaké :)
      Kuchyňa v troskách . Ale už sú väčší , takže si po sebe aj upracú .
      Ale ich technoLOGICKÉ postupy niekedy fakt stoja za to :)))

      A lieč sa ! Hektolitre bylinkového čaju a pozitívne myslenie to spravia ...

      Odstrániť
  4. Nanika,tato Tvoje trojka je na jedničku!!!Tak jak píše Gabka co to dá práce odborné krakelování!!!!Jsi fakt dobrá!Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík :)
      Ten efekt praskliniek bola fakt náhoda . Myslela som si , že po vyschnutí
      budem musieť svietnik prebrúsiť , aby som získala ošúchaný vzhľad .
      Takže to vyšlo perfektne :) ... ešteže pršalo :)))

      Odstrániť
  5. To kŕmidlo je zase nádherné! Priam dokonalá práca. Máš šikovného mužíčka ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám :) strašný detailista je to ...
      (veľmi ho tešia všetky tie pochvalné komentáre ;)...)

      Odstrániť