sobota, 9. marca 2013

... a ďalší ...

... trochu zrenovovaný starý svietnik ...
(bol čierno-zlatý a nikam nepasoval)
Mala som ho dlhšiu dobu v kúpeľni .
Občas , keď sa cítim na nič (keď sa o mňa snaží choroba) ,
napustím si plnú vaňu horúcej vody , prisypem riadnu dávku
morskej soli ...
... zapálim sviečky a chvíľu relaxujem .
Ono to väčšinou funguje - myslím to "vyháňanie" choroby :) slanou vodou .
Tentokrát mi krakelovanie nevyšlo :D použila som iný sprej .
. . . . . . . 
Kým nie je čo zeleného do vázy , potešia aj bahniatka .
. . . . . . 
A ešte na skok do kuchyne :D
 fazuľová polievka s údeným mäsom

kuracie soté v slanej palacinke


8 komentárov:

  1. Teraz slúži účelu a to je dôležité. Určite ho tá biela aj zjemnila.
    Peknú nedeľu, J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík Jani , uži si ho Tánička zobrala do svojej izby .
      Teraz sa jej páči oveľa viac ako predtým :)

      Odstrániť
  2. Fajnově jsi zrenovovala,je to hezký racek a do koupelny se bezva hodí!!!!Na jídlo bych se nechala pozvat!!!!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) si pozvaná ... hocikedy ... :D

      Odstrániť
  3. Pekne si ho upravila a to jedlo, mňamky, už je síce neskoro, no určite si ho urobím nabudúce.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , jedlo bolo fajné :) nemalo dlhú životnosť :)))

      Odstrániť
  4. Ty brďo, aké krásne bahniatka! Ja som na žiadne nenatrafila, keďže za posledné dva mesiace som takmer furt zavretá vnútri s deťmi...
    A vyberám si soté...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bahniatka máme "toť" u suseda :) Rastú tu ale snáď všade ...
      Ja toho vonku tiež veľa nenachodím , väčšinou pošlem deti voľačo natrhať ... :)
      (ako správna macocha HI-HI)
      To soté deťom strašne berie . Je to len kuracie mäsko , papriky , paradajky
      a nejaké koreniny . A s tou slanou palacinkou je to bombastická kombinácia ...

      Odstrániť