pondelok, 18. marca 2013

Novoty v spálni

Majko urobil novú komodu  aj do spálne .
Úplne jednoduchú . Čisté drevo , nefarbené .
Nočné stolíky , ktoré sme tam mali , boli vzhľadom k usporiadaniu
nábytku skôr na škodu ...
(už dávnejšie som spomínala , že máme posteľ v rohu kvôli
geopatogénnym zónam - niekto tomu možno "neverí" , ale nám sa
teraz spí lepšie a moje problémy s chrbticou sú miernejšie)
Ó, áno - tú šialenú ružovú som ešte nepremaľovala :D
Nechce sa mi do toho , aj keď mi už poriadne lezie na nervy ...
Jednoduché línie komody som sa snažila "rozbiť"
ozdobnými knopkami .
Vymenili sme aj úchytky na skriniach .
Boli lesklé zlaté (bŕŕŕ) .
A keďže sme chceli všetky kovové prvky v izbe v jednom farebnom tóne ...
... vymenili sme aj luster .
Garniža aj kľučka je vo farbe patinovaná mosadz ,
tak sme prispôsobovali ...
Konečne mám lampičku nad posteľou ...
Rada čítam pred spaním , tak som vééélice spokojná :)
To praskané sklo robí úžasné svetelné efekty ...
Deťom sa to veľmi páči :D
Ževraj to pôsobí útulne ...
:)))

6 komentárov:

  1. Pôsobí to naozaj útulne. Keď si odmyslím tú ružovú... A tie lampy na stene robia neskutočné svetlo. Pripadá mi to ako anjelské krídla. Krása. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , Andrejka :)
      Toto leto sa už ozaj chystám omaľovať to bielou :)))
      (asi som mala zatmenie mysle , keď som pred 4 rokmi namiešala tú cukríkovú :D ...
      myslím , že to mala byť staroružová , len mi to nevyšlo hi-hi)
      ... anjelské krídla ... ako tak pozerám , ozaj to tak vyzerá ...

      Odstrániť
  2. Nádherná, útulná ložnička. A opět nádherná komoda ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Jani, ložničku máš krásně útulnou. A Marian je opravdu mistr, komoda je suprová.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť