pondelok, 25. marca 2013

Písacie stolíky v detskej izbe

Chalani sa už nehádajú pri jednom ...
Keďže sú z masívu , mám trochu  obavy ako budú vyzerať tak o 1/2 roka ...
... každý má  svoj :)
Boris si ho "pýtal" na narodeniny , ktoré bude mať v júni .
Boli sme prekvapení :) čakali sme , že bude chcieť notebook
alebo dotykový telefón ...

(ešte keby si tak zlepšili známky - to je zasa moje želanie ...)


4 komentáre:

  1. júúú super stolíky, veru aj ja by som brala aspoň jeden :-)
    ten domček na úvodnej fotke je váš? prenádherný!
    Pekný deň

    Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Zdeni :) ďakujem ...
      Áno , náš (presnejšie môjho priateľa , ale ja ho s láskou zútulňujem :D).
      Prispievame obaja svojou "troškou" , aby bol pre nás všetkých sladkým domovom ...

      Odstrániť
  2. krááásnéé,čisté přírodní dřevo je tak krásné na pohled,jako malá jsem trávila spoustu času v tátově dílně se dřevem-dovedu si představit jak to u vás teď krásně voní.....zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru vonia :))) ja som zasa ako malá stále trčala pri dedkovi v dielni - bol
      stolár . Takže to milujem - spomienky , vôňu dreva a čisto drevený nábytok ...

      Odstrániť