piatok, 22. marca 2013

Posol jari

Ešte v stredu to vyzeralo sľubne ...
krásne svietilo slnko ... 
(ani mi nebolo zaťažko umyť okná :D)
Miňo sa usalašil v kŕmidle a pozoroval ako leštím :)))

Mali sme nového hosťa ...
Dovoľte , aby som Vám ho predstavila :
glezg hrubozobý
(bála som sa , že ho vyplaším , takže zábery nie sú veľmi dobré)

Čím viac sneží , tým viac je u nás vtáčikov .
Stromy sú nimi doslova obsypané ...

Samko dnes našiel v pivnici tohto krásneho motýľa ...
/vidlochvost feniklový/
Žeby to bol už konečne posol jari ?

Depresiu zo snehu liečim džemom ...
... zásadne nahrubo natretým  :)))


12 komentárov:

  1. Drahoušku Nani,jsem to ale popleta,asi bytoho bylo jako sněhu u nás!Jsi pozorná čtenářka,jiak je to čtvrt kila.((((((.Dnes jsem měla tvaroh z borůvkama tak ti to nezávidím,jinak bych slintala!!!!Motýlek je krásný!Ahojky Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) aspoň sme sa zasmiali , prišlo mi to strašne smiešne ako miesim marcipán
      z piatich 50 kg vreciek sušeného mlieka (som si to prirovnala k vreckám cementu) :)))
      To by bola torta !
      pa

      Odstrániť
  2. Jéje, k vám se do krmítka chodí přikrmovat i kočka.... a to tam ptáci pořád lítaj? Máte je nějaké nebojácné:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja toho nášho kocúra priebežne odtiaľ vyháňam , takže lietajú ;)
      Inak cez zimu veru žral aj tie semienka ... :) akosi mu brali , keď sa mu
      nedarilo chytiť vtáčka .

      Odstrániť
  3. Téda, toľko krásnych vtáčikov ti chodí na kŕmidlo - a toľko druhov. Hotová exotika!
    A ten vidlochvost tiež nádherný kúsok. To už seriozne poletoval? Či spal zimným (alebo nebodaj večným?) spánkom?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno , áno , tie vtáčiky nás prekvapujú svojou rozmanitosťou :)
      Ťažko povedať ako to bolo s tým motýľom ... podrobnosti neviem , pretože ak ho
      synátor násilím zobudil alebo mu nebodaj ublížil - určite sa neprizná :)))
      Takže oficiálne ho "našiel" :D
      Ale žije , dali sme ho do kvetináča spolu s kúskom jablka (nemám ani potuchy ,
      čím takého motýlika zasýtiť ...) No uvidíme , či čochvíľa neodletí do večných
      lovíšť :) ...

      Odstrániť
  4. Nani úžasné fotečky --- máš šikovného manžela takové krásy ti domu vyrábí :o) Hodiny se mě také líbí podobné má dcera doma a koukám jací krásní ptáčkové k vám doma chodí na hostinu :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , Martinka :)
      manžel ešte nie je (po druhýkrát sa do toho veľmi nehrnieme :D) , ale šikovný
      veru je ... Vtáčiky nám robia radosť . Pa

      Odstrániť
  5. Jani, už by si mohla robiť album vtákov:) Naozaj úctyhodná zbierka sa vám tam nazbierala. Aj ja sa z nich teším, vždy, keď prichádza zima, tŕpnem, či sa k nám ešte vrátia sýkorky. Tie sa zatiaľ vracajú každý rok a postupne sa k nim pridávajú nové, ja snorím v mužových encyklopédiách, čo by to mohlo byť (objavujem Ameriku:)) a učím sa stále nové a nové druhy. (Inak, podobne to mám aj s kvietkami v záhrade:)
    A včera sme cez okno videli aj červienku, to ti je vtáčik, ktorý mi ja takým špeci obľúbencom, hoci doteraz u nás ešte nikdy nebol, vnútorne už tak dva roky o ňom snívam - kdesi ma čímsi zaujal...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa ti to normálne fascinuje , koľko kadejakých vtáčikov existuje :)
      Zo začiatku som sa obávala , že k nám nič nepriletí , keď sme to kŕmidlo dali
      tak neskoro . Čo sa týka tej červienky , hneď som si ju vygooglila :) že čo je to
      zač - podľa Majkovho opisu je to ten záhadný vtáčik , ktorého tu videl cez víkend :)

      Odstrániť
  6. Jani krásne fotky. Tie s vtáčikmi nemajú konkurenciu. Ani sa im nedivím, do takej krásnej búdky chodí aj kocúr a ani ja by som neodmietla, keby som sa zmestila.Nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť