nedeľa, 17. marca 2013

"Starosvetská" komoda

Tak ju nazval Marian :D
Možno by sa skôr hodila niekam na chatu ...
Pustil do vyrábania komôd a písacích stolíkov pre deti .
No a ja som tomu samozrejme veľmi rada - budú podľa
našich predstáv ...

Knopky (úchytky) sa mi podarilo vybrať až na tretíkrát :)
Ale myslím , že jej dodali šmrnc ...

Chcela som komodu do jedálne s množstvom šuplíkov .
V našej domácnosti je milión drobností  a už som pomaly nevedela 
kam s nimi .
Postavili sme ju pred barový pult .
(Vysoké stoličky by u nás nemali zmysel ...)


Peknú slnečnú nedeľu ...


11 komentárov:

  1. Ahoj Jani, komoda je parádní, máš ji i krásně doladěnou pěknými doplňky.
    Marian je velmi šikovný, doufám ,že ukážeš i další jeho výrobky.
    Také se mi líbí kytička tulipánů.
    Přeji Ti krásný zbytek neděle.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , Jani :)
      Je to šikula , a samozrejme , pridám aj ďalšie fotky toho , čo zmajstroval :)
      Toto bol taký "rýchlopríspevok" :D nestíham ... stále chodíme niekam na oslavy.
      Pa ...

      Odstrániť
  2. Jani tak takovou komodu bych potřebovala taky.Ikdyž musím přiznat ,že já mám v šuplících vždy větší nepořádek než v poličkách :-) !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :) no ale veď tam to nie je vidieť :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fíha parádna komoda a z masívu :-) prijala by som . Máš šikovného manžela , krásna práca .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :)
      No , u stolára a tesára v jednej osobe jedine z masívu :)))

      Odstrániť
  5. jeeej ta je paradna...taka akurat na vela malicky drobnosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj , keby si vedela , čo všetko som už do nich napratala :)))
      Ešte keby mala zo 2 šuplíky navyše :D

      Odstrániť
  6. Super! My sme s mužom tiež takí drevení...:) Máme veľmi radi drevo a preferujeme aj nábytok z masívu. Máte to krásne zladené.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík :)
      Veru , presne si to vystihla - milujeme drevo ...
      Je pravda , že sa mi páči aj biely nábytok , aj ten tzv. ošúchaný :)
      ale uprednostňujem prírodné drevo ...

      Odstrániť
  7. Nádherná komoda! Miluju masiv ;-)

    OdpovedaťOdstrániť