štvrtok, 14. marca 2013

Tak trochu veľkonočne ...

Počasie vonku je čoraz depresívnejšie .
Myslím , že na všetkých to vplýva rovnako ...
Tak som sa pre zlepšenie nálady rozhodla spestriť
môj starý známy svietnik :)
Oživila som ho zelenou , pretože hnedá by to už asi "zabila" ...
A samozrejme , poňala som dekorovanie veľkonočne :)
Použila som kôru a tradičné (pre toto obdobie) VAJÍČKA .
A tiež pierka ...
... tie ma v poslednej dobe fascinujú .

oOoOoOoOoOoOoOoOo

Do našich kŕmidiel prilieta čoraz väčšie množstvo vtáčikov .
Parádne divadielko :)))
Hostia sa tu hrdličky ...
... a najnovšie aj stehlík pestrý.
"Chodí" sám , zrejme nemá partnerku ... :D
Fešák , že ?
Alebo fešanda ???
:)))

7 komentárov:

  1. Pekne si ho spestrila Jani a opäť nádherné fotky vtáčikov ako do encyklopédie. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Ten môj nový foťák má 42-násobný zoom , takže sa s ním dá všeličo perfektne
      priblížiť . A tie vtáčiky sú také dokonalé ...

      Odstrániť
  2. Jani, tak to ťa obdivujem, že napriek negatívnemu vplyvu počaska si sa ešte dokázala takto krásne utrhnúť...:)

    Aj ja by som sa už tak rada odtrhla, ale v týchto dňoch som zas na 130% za ošetrovateľku a utešovateľku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)))
      Nooo , čo sa týka mojej nálady , môžeš ma počas týchto dní volať pani Depresia ...
      Ale musím sa prudko prekonávať ... lebo už po jednom dni , keď "nič" nerobím ,
      to u nás vyzerá ako ťažkom bombardovaní :)))

      Neboj , kiahne sú za chvíľu fuč ... a možno je to znamenie , že máš zmeniť profesiu
      HI-HI

      Odstrániť
  3. Ahoj Nanika, svietnik vyzerá naozaj štýlovo. Ach, tie vtáčiky sú rozkošné. Tak blízko a naživo sa málokomu podarí.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      To väčšie kŕmidlo mám asi dva metre od okna - to sa perfektne fotí :D
      Sadnem na stoličku v jedálni , pozerám a teším sa z nich ...

      Odstrániť
  4. Nani nádherný svícen :o) A úplně závidím jací krásní ptáčci k Vám létají a úžasně se ti podařilo je vyfotit :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť