nedeľa, 31. marca 2013

Zasnežená Veľká noc ...

Tak túto Veľkú noc mi to akosi nevychádza ...
Počasie je vianočné :)
/teda , také krásne mega vločky nepadali ani v zime/
a ja som "sviatočne" ochorela ...
Vo štvrtok odišli decká na prázdniny , opadol stres ...
... a parádne som prechladla .
Z toho som usúdila , že musím byť /žiť/ v permanentnom strese (pozitívnom)
a choroby ma budú obchádzať :)))

Na žiadnu extra výzdobu som sa nezmohla
a upratovanie mi bolo tentokrát ukradnuté .
Chýba mi ten úžasný pocit z prichádzajúcej jari ...
Zmohla som sa len na nepečenú kokosovú roládu .
Večer mi hádam bude lepšie a ešte niečo upečiem ,
zajtra prídu šibači , tak ich nesmiem sklamať:D
Dúfam , že som Vás neznechutila 
a užívate si sviatočnú rodinnú atmosféru ;o)

6 komentárov:

  1. Jé, ty máš krásné kraslice.....
    U nás jsme bez sněhu, plánuju zítra vysít hrášek ..... a jestli budou ráno půlmetrové závěje, se asi picnu:-))))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky , u nás je dobrých 30 čísel snehu ...
      Kým budem niečo siať , to ešte potrvá :)

      Odstrániť
  2. Želám príjemné prežitie Veľkonočných sviatkov, pohodu, radosť........a trochu toho tepla a slniečka pre nás všetkých :-))

    a obdivujem tie krásné bahniatka vo váze..........my tu žiadne nemáme....len pár snežienok som našla............zdravím moc na Kysuce ..Ela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík Eli , aj Tebe a Tvojej rodinke krásne sviatky :)
      Bahniatok je tu habadej , no a snežienky mi zapadli snehom :)))

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Dík , Gabulík :) ešte stále sa cítim ako "zdochlina" :))))
      Asi pôjdem odhadzovať sneh , aby som to vypotila :D

      Odstrániť