štvrtok, 11. apríla 2013

Jarne

Teplomer vonku dnes ukazuje 13 °C 
a pre mňa to znamená , že už nemusím intenzívne
"vydumovať" , čo dobré upečiem ...
... ale že môžem ísť do záhrady :)
A tak som sa zo 3 hodinky "prplala" v hline
a pripravovala svoje rastlinky na to , že už môžu ...
:D
Opäť som zainvestovala do tulipánov ,
tie vždy potešia oči ...
A oprášila som starý "oťukaný" čajník po babke .
Veru , ten som podľa pravidiel feng-šuej nevyhodila :)))
Už ako malá som ho obdivovala  ...
... jemný vzor mi učaroval .
Bola som trošku sklamaná , keď som zistila , že je obitý .
Nuž nevadí , namiesto dobrého čaju ho zdobia kvety .

Moje muškáty , ktoré som sa snažila prezimovať na povale ,
vyzerajú akosi podivne (teda skôr na umretie).
Tak som si kúpila aspoň jeden ozaj krásny ,
a hlavne už v kvete ...

Ohromnú radosť mám z dnešného dňa ,
len nemôžem dosť hlinu spod nechtov :)))


8 komentárov:

  1. Nanika, dnes som aj ja stretávala radostných ľudí. Tešili sa z obyčajného slnka. Nechty zakryješ lakom *-))
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás slnko nebolo , ale stačilo mi aj tých 13 °C :)))
      (nechty si nelakujem - zdá sa mi potom , že mám strašne ťažké ruky :D ...)

      Odstrániť
  2. A kdepak jsou fotečky ze zahrádky???:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V záhrade zatiaľ nič zaujímavé nie je ...
      ... ale už čoskoro !!! :D

      Odstrániť
  3. Tak je dobre, už prichádza teplúčko aj k vám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len keby to išlo trochu rýchlejšie ... však vieš - už zelené stromy
      a čosi , čo kvitne ... :)

      Odstrániť
  4. ten čajník po babke je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) aj som naň prizabudla , no tie ružové tulipány mi ho pripomenuli ...

      Odstrániť