piatok, 5. apríla 2013

... konôpka a obitá šálka ...

Mám za sebou náročný týždeň
a ďalší taký ma čaká .
Neznášam to , keď sa kadejaké nepríjemnosti
začnú a kopia sa a kopia ...
(ako ten hnusný sneh)

No a toto počasie ???
To je už je podľa mňa od tej našej prírody
PEKNÁ DRZOSŤ  !!!!
:O)

Kocúrovi je to jedno :)

Iskra mi tiež zapózovala ...
/ešte stále neviem , či je v tom ...hi-hi/

Cítim sa pod psa (fyzicky)
a tak posedávam , robím len to najnutnejšie
a fotím vtáky ...
Toto by mala byť pinka severská .

pinka obyčajná

Najviac sa mi však páči tento malý fešák .
Má krásnu ružovú náprsenku :)
a úžasné meno - stehlík konôpka ...

**************

Odbila som z jednej obľúbenej šálky , z ktorej pijeme kávu ,
tak som "musela" kúpiť nové ...
Že prečo? Vysvetlím .
Dosť sa zaujímam o feng-šuej ...

V čínskom matriarcháte matky dohliadajú na vyhadzovanie prasknutých
a otlčených ryžových misiek . Nedovolia , aby sa používali obité
taniere a čajové šálky, pretože je to jedna z najčastejších príčin
obchodného neúspechu , finančných strát a podvodu .

Pitie z naštrbenej šálky teda podľa feng-šuej
odčerpáva energiu , spôsobuje  choroby 
a uberá životný elán ...

Myslím , že to má niečo do seba .
A tak sa podľa toho aj riadim .
Všetok poškodený riad u mňa putuje do koša ...


7 komentárov:

  1. Srdičkové hrníčky :-) tak ty jsem ještě neviděla ,moc se mi líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , aj mne sa veľmi páčili - musela som si ich kúpiť :)

      Odstrániť
  2. Naniko,krásní ptáčci a dokonce je umíš odborně pojmenovat!Hrníček srdíčko je krásné a zajímavé!Ale vyhodit starý otřískaný hrnek po dědovi bych nedokázala.Já vše lepím a oprašuji jako poklad.Ale ty zas máš o proti mne samé hezké věci,ten stojánek na ty dva hrníčky je bezva!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj , Daji - ja patrím k tej hŕstke ľudí , čo musia vždy vedieť ako sa čo presne
      volá (neviem , či to aj niekedy nie je na škodu) :D tak vždy snorím a zisťujem ...
      Šáločky-srdiečka som si hneď zamilovala - ten stojan bol k nim .

      Aby som teda upresnila to vyhadzovanie obitého riadu - určite by som nevyhodila
      pamiatku po starých rodičoch , ani otlčenú (mám pár takých) - len ich nepoužívam .
      Ja mám veľmi rada staré veci - hlavne tie spomienkové ;o)
      Podľa mňa majú "charakter" ...

      Odstrániť
  3. Ľubka, pekné vtáčiky sa ti podarilozvečniť!
    Túto vetu o obitých nádobách som už počula. Neriadim sa feng-šuej, ale keď mi pri umývaní riadu zarežú do ruky, neľútostne vyhadzujem. ... a stále ich máme dosť, ja nechápem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, prepáč mi tento omyl - že som ťa premenovala, ospravedlňujem sa, pa

      Odstrániť
    2. V pohode - pokiaľ mi nenadávaš :)))
      Veru , stále ich je dosť ... len ma občas štve , že sa rozbíjajú najmä tie
      obľúbené ...

      Odstrániť