utorok, 16. apríla 2013

Prírodné mydlá ...

... alebo "Dobrú chuť" ...
:D
Vyzerajú na zožratie , že ? ...

Keďže som veľký fanúšik prírodnej kozmetiky ,
zháňala som po internete nejaké fajnové prírodné mydielka .

Chcela som skúsiť aj nejaké iné ako z obchodu , aj keď
mydlá od Alverde mám veľmi rada 
(aj cenovo sú relatívne v pohode) .

Najistejší nákup je samozrejme na sashe.sk  :)

Navštívila som Zuzkin obchodík a vybrala som si ...

Mydielka sú fantastické ... krásne vyzerajú , úžasne voňajú
a dobre penia .

Na zahryznutie ...
:)))

16 komentárov:

  1. Týýý jo.... a já myslela žes pekla zákusky:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Deti si fakt mysleli , že sú to zákusky ... :)))

      Odstrániť
  2. Janka, ďakujem! Krásne fotky!!! Nech sa mydielka používajú k úplnej spokojnosti :)
    Blog je super, prajem veľa čitateľov a kreatívnych nápadov! Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo :) mám z nich radosť ...
      A ďakujem :D

      Odstrániť
  3. Ahoj Jani, mydélka vypadají jako zákusky, první moment jsem si říkala, že jsi pekla a já si opíši recept. Tak ať se Ti s nimi dobře myje.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To kávové mydielko aj vonia ako zákusok ... :D

      Odstrániť
  4. Janičko ty mydelká jsou nebezpečné,až ti manžel bude mýt záda myslím že tě sní i s tím mýdlem!!!! Jsou totiž ůchvatné!!!!!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešteže sa obaja naraz nezmestíme do vane ... :)))

      Odstrániť
  5. Joj, jsou prádní ...
    Hezký večer ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , Zuzka , ktorá ich vyrobila má šikovné ruky :)
      Pa

      Odstrániť
  6. A ja som hned tusila ze zo sashe:) Ja som velka sashistka:))
    Janulik, tak potom podaj spravu ako si s ktorym spokojna a tak. U nas zatial vedu tekute mydla, lebo pri takychto pevnych, (ja mam jedno zo sashe s kamilkami:) ak ich deti pouzivaju najma v sezone, ked sa uz castejsie hraju vonku, tak nam po kupelni skacu chuchvalce spinavej peny a z toho mam nervicky...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. (a čo dnes tak minimalisticky ? kde sú mäkčene a dĺžne , há? :D ...)
      Ako prvé skúšam olivové (nikomu nevonia), fajnovo pení .
      Postupne pridám hlásenie :)
      Na všetkých umývadlách máme aj tekuté aj tuhé (deti majú radšej tekuté).
      Ja som "tvrdý" zástanca tuhých , pri tekutých mám pocit , že tie ruky akosi
      nie sú poriadne umyté :D
      A čo sa týka tej špinavej peny - nuž mydelničku niekedy umývam aj 2-krát denne ...
      Aj sa kvôli tomu vždy fajnovo rozčuľujem ...
      ... nikomu to totiž nevadí - iba mne ... :(

      Odstrániť
  7. Tak to vidíš, ja zástanca pravopisne správnej a ľúbozvučnej slovenčiny, som v behu každodenných dní dospela aj k takejto forme písania... Mea culpa:)

    No veď to, tá špinavá pena - lebo ja keď si umývam ruky, nakoniec opláchnem aj mydielko, aj mydelničku a všetko je ok, ale komu okrem mňa by sa to chcelo, že?:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobrý deň,

    neviete poradiť kde sa tieto mydielka dajú kúpiť? Ja som bola teraz na Sashe a našla som že táto pani alebo slečna tam už nepredáva mydielka. Neviete či má nejaký e-shop? Mydielka ma veľmi zaujali, lebo sú prírodné a ešte aj krásne vyzerajú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ, už nepredáva, ale sú tam aj iní predajcovia, ktorý predávajú prírodné mydlá napr. http://www.sashe.sk/Ponio ... s tými som tiež veľmi spokojná :))

      Odstrániť
    2. Prírodne mydielka najdete na Keyoka.sk a sú tam aj tieto s menom Decolio.

      Odstrániť