utorok, 30. apríla 2013

Útržky dňa ...

... pohľad z okna do záhrady teší moje oči .
Túto jar nám zakvitla aj broskyňa .

Konečne môžem mať vo váze vlastné kvety ...

Pripomínajú mi sestrinu svadbu - mala z modríc krásnu svadobnú kyticu .

:)
Obedy varím s láskou ...
alebo
... so srdcom na dlani ...

Musím sa posťažovať na nášho kocúra .
Každý deň uloví jedného vtáčika :( 
Po terase nám stále lietajú pierka - do zimy z nich možno
bude aj perina ...
Dnes večer sa zasa dostal dovnútra 
a zlynčoval Táninho škrečka :(((


8 komentárov:

  1. Ahoj Nanika, určite každého poteší rozkvitnutá záhrada po tej dlhokánskej zime a tá malá slečinka, je krásny anjelik. Oboje poteší a rozveselí srdiečko.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru tak , Emily , tie rozkvitnuté kvety všade naokolo sú nádherné (a tá vôňa ...)
      a s deťúrencami je to to pravé orechové :)

      Odstrániť
  2. Veru by mi aj pasovala taká malá Mimika...škoda, že mám len jedny nervy - a na tie už dostatočne brnká moje kuriatko :-)))
    Mimi (tá väčšia)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebuď sebecká ! Dopraj kuriatku súrodenca :)))

      Odstrániť
  3. Tak zase to není tak špatný, když kocour místo myší chytá ptáčky ..... lepší peřina než myší kožíšek:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď mne je tých vtáčikov ľúto ... no ale čo už , keď Miňo uprednostňuje
      bio mäsko pred konzervami :)))

      Odstrániť
  4. Ted sice venku prší, ale zahradu máme taky krásně rozkvetlou, je to po zimě jak balzám

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru áno , nevadí , že prší - až tak všetko ožilo .

      Odstrániť