pondelok, 6. mája 2013

Špania Dolina

Nedeľu vo dvojici  sme využili na malý výlet .
Počasie nám prialo , slniečko svietilo , 
ale nebolo príliš horúco .
Príroda sa už prebudila , čo sme si mohli vychutnať ...

No a tu je malá obrazová reportáž :)
Tie schody boli "brutálne" ...
Nabraté zimné kilečká nám ich spočítali :)))
Prechádzka terasovitou banskou dedinkou - to bol balzam
pre moju dušu ...
Áno , pristihol ma pri čine :)))
Internet v mobile je fajn vec - nakukla som , čo nové na sashe.sk ....

Počkali sme si ešte , kým odbije celá hodina .
Mohli sme si pozrieť banský orloj v plnej paráde ...

Konečne som si splnila môj malý sen o Španej Doline ...
Určite sa tam ešte vrátime , ale aspoň na pár dní , či víkend .
Chcela by som preloziť okolie a nájsť nejaké minerály ...

11 komentárov:

  1. Nanika, krásna reportáž. Hneď by som išla na taký výlet. Fotky moc pekné, najviac sa mi páči drevenička zaliata slniečkom. Prajem pohodový týždeň, pa Hela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéééj, a tam som raz bolaaaa:)) Pamätám si tie schody, hihi:) Ale krásne miestečko a my práve dumáme kam tento rok vypadneme s deťúchmi za poznávaním ďalšieho kúsku Slovenska... Takže, žeby...?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím , že to je dobrý nápad ... ak sa k tomu ešte zahráte na permoníkov :)))
      Možno nájdete nejaký ten "poklad" (napr. pre mňa sú také farebné šutríky ako
      malý poklad :D ) Naše deti by sme tam už asi nedostali - však vieš , pomaly
      nastupuje puberta :))) ....

      Odstrániť
    2. A vieš, že to začína vyzerať celkom reálne:)) Manžel dokonca večer okukával nejaké ubytko v okolí, nech si to tam užijeme pár dní, lebo nám je to na otočku ďaleko. No, uvidíme, zatiaľ sme navnadení:)

      Odstrániť
  3. Vy jste ale pěkně výletovali .... no, tam se já nikdy nedostanu, tak aspoň pokoukat můžu:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo , možno keby si véééľmi chcela ... :)))

      Odstrániť
  4. Milá,musím napsat ,že máte nádhernou zemi,Slovensku jsem kdysi říkala malá Kanada! Příroda je okouzlující miluji to tam,kdysi jsme tam jezdívali se Skautami....Já se moc těším na další Tvé putování.Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No musím povedať , že Čechy sú rovnako nádherné :)
      Dúfam , že čoskoro zasa niekam vyrazíme ...

      Odstrániť
  5. Nani úžasné výletování -- moc děkuju za úžasnou fotoreportáž--máte tam opravdu krásně :o) Martina

    OdpovedaťOdstrániť