štvrtok, 23. mája 2013

V daždi ...

Mám rada dážď ...
Nevadí mi ani tento studený máj . 
Myslím , že je to znamenie , že sa kvetom aj úrode bude dariť .
Nakoniec som ešte neodolala netýkavkám ...
... a portulake , ktoré nám teraz zdobia terasu .
Orlíček mám len v jednej farbe .
 Musím si pozháňať aj iné , je to krásna trvalka :)
Mohutné hortenzie ...
 Nevädza sa tento rok "pochlapila" :D
Vďaka včerajším búrkam sa mi podarili krásne fotky ...
Vistéria v daždi .

Na záver  ...
... kakaová piškóta s višňovým džemom
a tvarohovou penou ...

6 komentárov:

  1. Nádherné kvietky v záhradke, hortenzia je moja veľká láska, tá tvoja mi vyrazila dych nádhernými a bohatými kvietmi. Som rada, že si dala aj názvy kvietkov, konečne viem, že mám na chalupe v predzáhradke nevädzu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Tieto hortenzie mám nové - boli proste neodolateľné :))
      Je to horská nevädza (centaurea montana), tiež som do minulého roka nevedela
      ako sa ten modráčik nazýva ;)

      Odstrániť
  2. Kytkám se u tebe daří moc dobře:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné fotky, nádherná hortenzia a na ten koláčik som dostala chuť - višne + tvaroh mám moc rada :-) pozdravujem Kysuce :-) Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, idem ti pogratulovať ku krásnemu výkladu husličkovému, že aký skvostný! Wow! Paráda:)

    Ale aj tu ma hneď privítali zmeny vizáže:)

    Ja sa cítim počasím nejaká pribitá, nie a nie sa prekopať k činorodejšiemu prežívaniu...

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík, Gabulík :) som sa na túto chvíľu na tom sashe našla ...

      Počasie už ubíja aj mňa . Do záhrady sa veľmi nedá , pečenie ma v tomto období
      nebaví ... ten vitamín D proste chýba ...

      V súkromí tiež také menšie nepríjemnosti jedna za druhou (ale dá sa to prežiť :) ...)

      "Zomrel" nám hardisk na notebooku , takže blog som musela na chvíľku odstaviť :(
      (Jakubov PC - mŕtvy ... Borisov notebook - rozbitý ... Tánin mini notebook - pomalší
      ako slimáky u nás v záhrade ... Samov tablet - polomŕtvy ...)
      Fičím na mobile a požičanom staršom maminom notebooku ... som nervák - cholerik ,
      takže si to iste vieš predstaviť :)))

      Odstrániť