piatok, 21. júna 2013

Júnové momentky

Tak , opäť som on-line :)
Už mi to blogovanie chýbalo .
Ani som veľa nefotila ... nevedela som , kedy sa mi podarí
dostať sa na blog , takže ma to veľmi neinteresovalo .
Zopár momentiek za uplynulý mesiac však predsa len mám :

Posledný mesiac "žijeme" kocúrikom ...
Je to veselé stvorenie - taká živá plyšová hračka :))

Ževraj každý dom má svojho hada ...
Našli sme aj toho nášho ;o)

Pivonky nám rozvoniavajú doma aj v záhrade .
Dokonca i v spálni ...

Taktiež ruže ...
Keď už začala väčšina odkvitať, "poriešila" som ich takto ;o)

Demolátor letničiek ... :)))

Moje bylinky do kuchyne ...

Všetko nádherne kvitne .

Tento rok je záhrada najkrajšia odkedy sme ju pred 5 rokmi založili .
Odmenila sa mi za každodenné polievanie a starostlivosť:))



10 komentárov:

  1. Ahoj Nanika, aj ja sa pomaly rozbieham, mám nový blog, ten prvý je zablokovaný kvôli zavíreniu. Máš nádhernú terasu, hady nemusím a mačiatko rozkošné.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      To s tým zavíreným blogom je fakt nepríjemné ... veľa elánu pri vytváraní nového :)

      Odstrániť
  2. Jani, krásné fotky, ale ta první je úplně nej ...
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vierka :) mačiatko je úžasné ...
      Aj tebe krásny víkend ;)

      Odstrániť
  3. Hmm, tak já hada ještě nenašla:-))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To našiel Samuel . Išiel kosiť , a že mama tu je asi had ... A ja mu hovorím: Ale
      čoby , ten je len nejaký káblik .... ale káblik sa rozmotal a odplazil , keď
      som ho chcela zahodiť :)))

      Odstrániť
  4. nádherné fotky, u nás se taky ted všude batolí koťata.....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherné fotky, u nás se taky ted všude batolí koťata.....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nani tady u Tebe je krásně :o) úžasná pohoda tu sálá a u nás už zase jen prší :o( Snad tam u Vás máte lépe...Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky Marti , aj u nás teraz prší a je poriadna zima ... :(
      Asi je to všade rovnaké ...

      Odstrániť