utorok, 18. júna 2013

Už dlho ...

... som nepridala nový príspevok .
"zomrel" nám hardisk na notebooku ...
... Jakubov počítač sa nedá ani len naštartovať ...
... Samov tablet ignoruje našu wi-fi ...
... Boris rozbil obrazovku na svojom notebooku ...
... a Tánina mini mašinka je pomalšia ako slimáky v záhrade :))

A tak som on-line len vďaka maminmu staršiemu notebooku ,
ktorý zas pre zmenu ignoruje inštaláciu akéhokoľvek programu na úpravu fotiek ...
... ani nemôžem pridať žiadne fotky do príspevku :(

Uplynulé týždne boli také trošku zvláštne , miestami až depresívne (možno len kvôli tým dažďom).
Kazili sa el. spotrebiče aj rodinná situácia (známky v škole aj práca) ...
Ale so slniečkom sa stav výrazne zlepšil :)))

Nabudúce už hádam aj s fotografiami ...
Krásne horúce dni :)
Tak predsa sa mi naveľa podarilo pridať aspoň jednu fotku ...
Náš nový "micík" ...


6 komentárov:

  1. Práve dnes ráno som rozmýšľala, že akosi dávno od teba žiadny príspevok alebo som ho prehliadla ... telepatia funguje :-)
    Janka pozdravuje Janku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Jani , asi funguje , lebo som si v to ráno povedala , že musím napísať
      aspoň pár riadkov - možno už niekomu chýbam :))
      No proste sme boli na jednej vlnovej dĺžke ;)

      Odstrániť
  2. Tomu říkám smůla, rozbité všechny PC v okolí:-))
    Ale na druhou stranu, nemáš teď víc času?? :-D :-D
    Ajka

















    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru nemám , lebo trčím na sashe.sk ... :)))

      Odstrániť
  3. Jani,poslední věta o sluníčku už je optimistická.Už je líp?O prázdninách už bude fajn,taky se na ně těším.
    I na tvé příspěvky...
    Mějte se na Slovensku moc hezky!

    MíšaZ.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Miška , už sa to všetko pomaly zlepšuje :)
      Dúfam , že čoskoro sa to vyrieši aj s notebookom a pridám pár pekných
      fotiek a nejaký dobrý príspevok ...
      pa ;)

      Odstrániť