štvrtok, 27. júna 2013

Z letnej záhrady

Počasie nám akosi nepraje , 10°C ráno veru nikomu náladu neurobilo ...
Nuž , aspoň už prestalo pršať, takže som mohla stráviť trochu času v záhrade .
Bidensy sa krásne rozrástli .

Slnečnice na zajtra pre pani učiteľky :)

Včera sme zavarili viac ako 80 pohárov čerešní ...
Skončili sme po dvanástej , dnes všetci akosi "pospávame" ...
:)))

**************************************

A ešte mám pre Vás skvelý tip na ubytovanie v širšom okolí Liptovskej Mary.
Cez víkend sme sa "vyskytli" v Ružomberku ,
spali sme jednu noc na farme Gejdák .

A boli sme veľmi spokojní ;)
Fajn ceny , príjemný personál , úžasný výhľad na mesto ...
Ale hlavne nádherné prostredie .

8 komentárov:

  1. Jéje, tys ale pilná hospodyňka, taková zásoba na zimu:-)
    Truhlíky ti krásně kvetou, to ty moje nějak stávkujou:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))
      ešte ma čaká veľa - veľa zavárania: čučoriedky, uhorky, lečo , kopec džemu ...
      Keby svietilo slniečko, kvitlo by všetko ešte krajšie ...

      Odstrániť
  2. Krásne Ti to všetko kvitne Jani. Žlto biela kombinácia ťahavých kvietkov na okne je super. A že 80 pohárov čerešní, panebože neskutočné množstvo. Ja som minulý rok zavarila 70 pohárov uhoriek a som si hovorila, že my štyria ich nemôžme zjesť a zjedli. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík :) kým ešte neboli poriadne rozkvitnuté, nevyzeralo to až tak dobre.
      V skutočnosti sme ich zavarili 98!!! lebo som nejaké odvarila aj pár dní pred tým :)))
      Naše deti čerešne "môžu", takže sa určite zjedia.

      Odstrániť
  3. Milá Naniko,děkuji za tip i když Ti musím napsat,že celé Slovensko je nádherné a jedinečné!!!!!Moc jsem to u Vás milovala a tak to i zůstalo.Zahrádku máš moc krásnou a ty třešně to je výkon!!!!Ono se to vyplatí já mám vždy vše ob jeden rok.Tak napřesrok jako by našel!Ten malý kocourek to je nádhera!!! Ahoj Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem za tip na vylet....dufam ze to aj vyuzijeme toho roku. Vasu stranku som nasla nahodou, hladala som v google odpoved na otazku preco mi nekvitne hortenzia :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ani mne jedna modrá nekvitne ... viackrát som ju veľa zostrihala, tak
      možno aj preto ...

      Odstrániť