piatok, 5. júla 2013

Prázdniny ...

... sú v plnom prúde . Tento rok opäť s bazénom .
Vycucané prsty , modré pery a všade mokré uteráky .
Véééľa mokrých uterákov :))

kamošky ... a ...                                        ... kamoši :)))

Náš chlpatý miláčik ;)

Levanduľa nádherne kvitne .

Mám ju nasadenú na viacerých miestach .

Mám rada , keď kvitne všetko "piate cez deviate" ...

papuľka                                                     rozkvitnutá skalná ruža  
Vtáčiky v lete takmer vôbec neprilietajú (občas vrabčiaci),
tak som to využila ...

KRÁSNE DNI . . .


9 komentárov:

  1. Krásně si užíváte:-)))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nanika, zvířátka, květiny.. levandulka.. letní cákaní... u vás je nádherná pohoda :-))
    Krásné dny Ti přeji :-) a koťátko :-)) to je miláček :-) hned bych ho brala :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , Zuzi :) aj Tebe krásne leto ...

      Odstrániť
  3. Nani,krásně ti to kvete a dělá radost,i mě se líbí ten,, neorganizovaný"lad na zahradě.Jako je to v přírodě!Tak si užívej a hezké prázdniny!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, peknučké. Ale povedz, kde je nárek zúfalej mnohonásobnej matky nad vysvedčkami deťúchov? Môžem to chápať tak, že si už vo vyššom leveli a dokážeš sa preniesť nad isté životné míľniky so šarmom pravej dámy?:))
    Máte to peknučké, idylka se vším všudy a mačiatko je len príjemné dokreslenie atmošky. Aj my k nejakému zrejme prídeme, na MDD sme si pripomenuli 2 rôčky Murkovho pôsobenia u nás a krátko na to sa nám kdesi zatúlal a dodnes sa nevrátil.
    Ozaj a navnadení tvojim príspevkom zajtra ráno frčíme na pár dní smer Špania Dolina a okolie:)

    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , Gabi ... nám už tiež zopár kocúrikov odbehlo a nevrátilo sa :(

      Som rada , že som vás navnadila na skvelý výlet ;o)

      Nuž , nárek tentokrát nebol . Známky boli O KUS lepšie , čo ma veľmi teší .
      (aj keď týždeň pred klasifikačnou poradou to vyzeralo , že ma odvezú ...)
      Snažím sa tváriť , že to proste asi tak má byť :)
      V konečnom dôsledku som sa s tým zmierila ...
      (len nie so šarmom , ale s iróniu mne vlastnou ...)

      Odstrániť
  5. Nani to je super letní pohoda :o) Závidím levandulku já nemám ani kvítečku :o( Měj se moc krásně .Martina

    OdpovedaťOdstrániť