sobota, 20. júla 2013

Voňavý príspevok

Dnes v duchu levanduľovom ...

Zostrihala som tú pri terase - aby mohla opäť čo najskôr zakvitnúť.
Jej vôňa mi pripomína čerstvo vysušenú bielizeň ...

Počas písania príspevku si stále ovoniavam ruky :)

Už visí na dverách aj po celej terase.
Nejaké viazaničky skončia v spálni a zvyšok pravdepodobne rozdám ...

Môjho malého drzého asistenta to očividne unavilo :))

4 komentáre:

  1. Jani, túto levanduľovú činnosť ti možem len a len závidieť, je to voňavá krása . Ja sa teším aj z tej jedinej kytičky, čo mám doma. J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No , aj jedna je lepšia ako nič :))
      Keď som tú levanduľu zasadila , hovorili mi , že "tá veru určite naše zimy neprežije"... A už ju mám štvrtý rok a vždy krásne bohato zakvitne ;)

      Odstrániť
  2. No páni, to sú teda riadne kytičiská! Ja už nechávam časť levandule aj na kríčkoch, nech spestrujú záhon čo najdlhšie.
    Ale vieš čo ma u teba tentokrát najviac očarúva? Tie biele krásky pred teraskou na hornej titulnej foto. Nááádhernéééé:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aj som si chvíľu hovorila - prepána - čo s tým ... Ale už mi vonia v spálni
      v košíku aj susedky som potešila :))
      Tú pri chodníčku pred vchodom som tiež ešte nechala ... ale keď ju takto
      zostrihám, zakvitne mi ešte raz.
      No a tými "bielymi kráskami" zrejme myslíš tú svetloružovú portulaku :))
      Na slnku vyzerá byť biela, to je trvalka. Rozrástla sa do úctyhodných rozmerov.
      Na jeseň pôjde do zeme.

      A ďakujem ;)

      Odstrániť