utorok, 6. augusta 2013

Ležmo ...

... tento rok nie je veľmi vydarený ...
Obzvlášť posledný týždeň .
Majko spadol vo štvrtok z rebríka a zlomil si stavec .
Takýto super výhľad bude mať asi 3 mesiace z postele , ktorú
sme nasúkali do obývačky ... Pred 4 rokmi som na tom bola
podobne ... Vraciame si starostlivosť :)

Ale ... máme fajnové slivky ;)

Slnečnice , ktoré vyrástli zo semiačok , čo popadali vtáčikom z kŕmidla cez zimu ...

Echinacea - natrhala som ju do vázy a dala do jedálne na stôl ...
Na druhý deň sme z tej vône obidvaja dostali parádnu migrénu :))

Liatra klasnatá - veľmi vďačná trvalka .


Nuž , veľa chuti do písania teraz nemám , ale o chvíľu bude zasa lepšie ;)

Krásne horúce dni ...


6 komentárov:

  1. Ahoj Jani, je mi moc líto, co se stalo Majkovi.
    Přeji mu ,aby se vše dobře hojilo a byl v pořádku.
    Fotečky jsou pěkné,,kytičky Ti krásně kvetou.
    Měj se krásně a držím pěsti.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janulík, no teda. veľa trpezlivosti a zdravíčka.

    Slivkujeme aj my o sto tristo, kvietky máš nádherné, svieže ako z katalógu o naj záhradkách:), u nás je všetko spálené, nestačíme polievať, už som prišla o 3 muškáty...
    A tá liatra, tú som toľko obdivovala, až som si jednu zadovážila a včul mi vôbec ale vôbec nekvitne.

    A tie krasuľky máš v kvetináči? Ja som ich raz dávno pradávno mala na záhone ale vyrástli mi z nich mega vysoké kvety.
    Držte sa. Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík , Gabi :)
      Mne spálilo bidensy aj bakopy , ale ostatné kvety sa držia .
      Áno , krasuľky som napchala do kvetináča . Sú dosť vysoké - na jeseň ich
      chcem presadiť do zeme .
      Pa

      Odstrániť
  3. Moje milá je mi moc líto Majka,v takových vedrech ale musí se to vydržet!Měla jsem 3krát sádru ,ach jo byla to utrapa!Ze srdce přeji brzké uzdravení a ještě hodně pohody!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , Daji :)
      No veď nejako to už musíme vydržať ;)

      Odstrániť