sobota, 7. septembra 2013

Hríbiky

Niektorým hubárom neprekážajú ani zlomené stavce, keď je hubárska sezóna ...
Mám doma veľmi neposlušného "pacienta" ...
Ledva prešlo 5 týždňov od toho nešťastného pádu z rebríka
a už lozí po lese ...
Mala by som teraz pridať smajlíka, ale akosi mi to, veru,
nepripadá smiešne - skôr mám obavy ...
Deti večer vyprážali bedle :))
(ešte stále čakám, kedy si prídu upratať zbombardovanú kuchyňu ...)
malá fotomontáž ;o)

**************************************************

Krásny zvyšok víkendu ...

10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Je. Ale bodaj by nebola, keď vyrazil pred siedmou ráno a vrátil sa pred dvanástou :))

      Odstrániť
  2. Milá Naniko,Ty tu máš tolik krásy,nemohu se vynadívat.Chvíli jsem tu nebyla a tak se kochám ,ty hříbky a bedle to je pastva pro moje oči i na dálku cítím tu nepřekonatelnou vůni!už začala škola to zas bude....abych pravdu řekla vůbec se netěším,tak pevné nervy a dobrou náladu !Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) si milá, Daji...
      Škola začala, ale ešte sa nič nedeje - len neviem, či to nebude to zlopovestné ticho pred búrkou :D

      Odstrániť
  3. mám pocit, že už mi tie hríby voňajú pod nosom... a ja som dnes telefonovala s mamkou a tá mi vravela, že žiadne nerastú! Vidíš to, musím jej dať link na teba, nech sa mrkne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieročka, ono ich fakt veľa nie je. Boli sme viackrát a nič :(
      Až teraz, keď išiel Majo sám ... asi prinášam smolu :)))

      Odstrániť
  4. Jani, krásná úroda hříbků. U nás moc nerostou.
    Měj se krásně a neposlušný pacient,ať na sebe dává pozor.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík, je ich tento rok málo. Tieto sú poctivo vysnorené :))
      Pacient ignoruje moje dobre mienené rady ;)

      Odstrániť
  5. Fííííha, no to je teda úlovok:) My sme takí hubári nehubári - huby obdivujeme, pofotíme a pekne pokračujeme bez nich ďalej, lebo ich nepoznáme. Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich mám tiež najradšej len tak z diaľky (nepoznám a ani nejem) :D
      Ale mančaftu vyváram polievočky aj omáčky ...

      Odstrániť