sobota, 14. septembra 2013

Jesenné záležitosti

Medzi ne určite patrí aj tekvicová polievka.
Robila som ju podľa tohto receptu.
Fantastická chuťovka ...
Tento rok sa mi nepodarilo kúpiť semienka okrasných tekvičiek :(
 Minuločná úroda bola bohatá, škoda, že túto jeseň nemám ani kus ...
****************
Ďalšia voňavá záležitosť, ktorá nám spestruje jeseň,
je táto úžasná sviečka:
Neskutočná aróma brusníc ...
Vonia presne ako brusnicovo-čerešňový deodorant od Alverde.
Inak aj tá cena je neskutočná :)))
Prvýkrát som ju videla na Vivinom blogu.
Ale keď som zistila, koľko stojí, "chcenie" kúpiť si ju zapadlo prachom ...
Minule sme však tieto YANKEE CANDLE objavili v jednom kvetinárstve v meste.
A neodolali sme :D

Vrelo odporúčam ...

9 komentárov:

  1. Voňavé svíčky taky miluji.Hlavně v zimě,kdy se brzy šeří rozsvítím svíčku,uvařím čaj a relaxuji...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vierka, aj ja zbožňujem sviečky - voňavé, farebné, rôznych tvarov ... :o)

      Odstrániť
  2. Ja si zvyknem odkladam semienka z tekvičiek, ktore sa nam urodili, ked uz koncim s jesennou vyzdobou a zvlastne ze aj tak mi z nich vyjdu uplne ine tvary a druhy:)) Ale aj ja ich mam len zopar kuskov, nejak sa im tento rok nedarilo.
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, Gabi, a ja som taká hlúpa, že som si ani jedno neodložila!!! Ale fakt ma to ani
      nenapadlo ... a koľko som ich mala!

      Odstrániť
  3. Dýňovou polívečku mám moc ráda a určitě taky uvařím,ta tvoje vypadá krásně.svíčky taky miluju a tuhle ještě neznám :-) Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zdravím,
    tak to musí být opravdu kouzelná vůně této kombinace. A dýňovou polévku jsem ještě nikdy nevařila, ani neochutnala. Jak asi chutná? Budu to muset zkusit. Přeji krásný den. Pavla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, chuť ti veru neviem opísať - takže nezostáva nič iné len ju vyskúšať :D

      Odstrániť
  5. ...Yankee Candle u mne vede... oni mají vždy 3 vůně měsíce, které vyjdou cenově levněji. Ale teď znám paní, co má více vůní, které jsou pouze na trhu v Americe. YC jsou jediné svíčky, které voní tak, jak vonět mají. A když to propočítáš, vyjdou levněji než Brise. Chce to jen sestřihávat knot před zapálením na 3mm a vydrží vážně dlouho. U mě teď YC voní pečený koláč a skutečně tak voní...Věrka

    OdpovedaťOdstrániť