štvrtok, 12. septembra 2013

Prírodné mydlá II

Opäť prišiel čas zaobstarať mydlá.
Naposledy som kupovala prírodné - ručne robené od Zuzky.
Bola som s nimi veľmi spokojná, ale už ich nepredáva.

Tak som musela pohľadať iného výrobcu :)
Tentokrát som nakupovala od Ivanky, ktorá vyrába pod značkou

Ešte neotvorený balík s mydielkami voňááál na metre ...

Vanilkové, s bambuckým maslom, s kapským aloe, levanduľové,
s nechtíkom, dokonca aj pánske ...

Najmladší si chcel silou-mocou zahryznúť ...
:DD

10 komentárov:

  1. Takéto mydielka sa neoplatí kupovať (sú príliš pekné a voňavé)... ja mám to jedno od teba stále na poličke pri vonných sviečkach, lebo mi je ľúto ho minúť :-)
    Prídem si "čuchnúť", tak ich dovtedy nezjedzte :-)
    Mimika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ale oplatí, fajnové sú ... začala som ich používať namiesto sprcháčov.
      Boris bol z toho mydla "na nervy" - že či sa mu niečo stane, keď si kusne :)))
      Príďte zajtra, upečiem niečo ;)

      Odstrániť
  2. Jani ale vyzerajú fakt na zahryznutie. Tvoje obľúbené farby ako čokolády. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milujem tú rustikálnu atmosféru hnedých farieb ;o)

      Odstrániť
  3. Milá Janka,
    tak vůni těhle mýdel cítím až sem. Strašně ráda chodím nakupovat do prodejen, jako
    je Botanicus nebo Manufaktura. Vždycky si nějaké mýdlo a svíčky pro sebe i dcerky
    přivezu. Již několikrát jsem na blogu viděla i jeho výrobu - třeba si časem také nějaké vyrobím. Přeji krásný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) my tiež uvažujeme nad tým, žeby by nebolo od veci skúsiť ho vyrobiť ...
      Peknú nedeľu ti prajem ;o)

      Odstrániť
  4. Naniko,mýdelka jsou nádherné, já mám levandulové , jsem celá levandulová.-),také olivové,nevysušuje,je to jiné než ty normální mýdla a o kráse ani nemluvím...stále mě také láka to zkusit udělat,no uvidím!Hezkou neděli Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To levanduľové vonia najvýraznejšie aj najkrajšie :)
      Aj tebe peknú nedeľu ...

      Odstrániť