streda, 30. októbra 2013

Dávaj si pozor na to, čo si želáš ...

... pretože jedného dňa sa Ti to môže splniť ...
:DDD

Takto pred rokom som sa sťažovala na nedostatok pocitu dospelosti.
Nuž, treba si strážiť svoje myšlienky,
pretože sa nám rýchlo môžu vrátiť späť. Ako REALITA ...
Až donedávna som sa "cítila" na niečo po dvadsiatke.
Akosi sa "SA" to vyparilo ... :))
*********
Vnímam svet okolo seba opäť trochu inak.
Tak plnšie a krajšie.
A menej sa obávam
a viac "veci" prijímam.
A nebojím sa otvorene prejaviť svoj názor
a žiť tak ako som vždy chcela ...
A zistila som celoživotnú pravdu,
"že: Ako si ustelieš, tak budeš spať."
Takže žiaden osud, žiadna karma.
Nasledujúci rok treba usilovne "pracovať" na tom,
aby DOBRE BOLO ... :D


6 komentárov:

  1. Vitaj v dospelosti :) ja som tento rok tiez vo svojich 36 rokoch dospela :)) zmenilo sa vela veci v mojom zivote, ale ked mi "prepne" tak sa citim na 18...:))) ale hlavne ze je veselo, paaaa krasne dni ti prajem Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík, Zuzka :) dúfam, že aj mne bude naďalej občas "prepínať" :DD

      Odstrániť
  2. Naniko,krásně jsi to napsala, moudré a krásné doznání!!! Je fajn,že Ti to ještě přepíná:-) mě už vůbec NE:-) Pa Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne si to napísala. Pozdravujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka ... to bolo moja narodeninová úvaha (či súvaha) :DDD

      Odstrániť