streda, 23. októbra 2013

O tom, ako sa mi nechce ...

... písať príspevky :))

Trošku to blogovanie zanedbávam.
Akosi mi chýba inšpirácia aj chuť...

Na sashe.sk som od Zuzky vyhrala tento krásny obrázok,
čo ma veľmi potešilo :)

Jablkové batôžky sú u nás  "v kurze" ...
... tak isto aj mušt ...
Tak trochu žijeme "prípravou" na zimu, teda zaváram cviklu,
nakladali sme kapustu, sušili hríby ...

Chvíľu nám robila spoločnosť aj táto malá dáma,
ale 3 mačky sú príliš :o) tak si ju zobral Kubov kamarát.

Utešená jeseň pomaličky plynie,
hádam, kým nasneží, kopne ma múza
a o niečo nové sa s Vami podelím :DD


4 komentáre:

  1. Hmm, jablečné batůžky bych mohla udělat:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás miznú zo stola rýchlosťou svetla :))

      Odstrániť
  2. Ahoj Naniko,nejsem na tom lépe,jiné roky bylo na rozdávání ,letos mi to jde z tuha.Vše co jsem dnes u Tebe viděla je ale krásné a zajímavé!Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Daji :) díky za milé slová ... veru, akosi sa nemôžem rozhýbať :) doslova :D

      Odstrániť