streda, 4. decembra 2013

Banánové muffiny

Dnes bolo opäť treba zasýtiť rodinku aj niečím sladkým. 
Pred pár dňami som na niektorom blogu
natrafila na jednoduchý recept na banánové muffiny.
Receptík pridám na môj druhý blog.

Jasné, že prešiel úpravami na zdravšiu verziu ...
Ale robila som aj "menej zdravé" čokoládové :)))

Sú fajnové ... vláčne a voňavé ;)

Včera som trochu prizdobila obývačku ...

... aj jedáleň, nech sa cítime ešte trošku bližšie Vianociam.
Tento rok som sa rozhodla neinvestovať do vianočných ozdôb,
keďže som tak urobila pred rokom.
Takže nič nové. Ani hand-made ozdôbky.
*************************************************
Kým som dnes poobede "tvrdla" na rodičovskom,
niektoré z detí vyfotilo západ slnka z nášho okna :)
Možno sa obávali, že slnko zapadne nad mojim hnevom,
keď sa vrátim, tak zachytili túto krásu :))) ...
Ale ... musím sa pochváliť, že už zvládam všetky "školské" trampoty
so stoickým pokojom ... ;D

A tak ma napadlo ... k tomuto môjmu novému životnému postoju
prispela aj táto kniha (r)Evolúcia vedomia.


6 komentárov:

  1. Ahoj Jani,
    u nás bude tento rok tiež len to, čo som nahromadila po minulé roky.
    Dala by som si z tých muffín, dnes som totiž mimoriadne pažravá :-) ... a práve spolupracujem na projekte do školy. Čo predmet - to projekt a najlepšie na každú druhú hodinu.
    J.
    J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Jani, s projektami "pomáham" veľmi často :))) takže jednotky dostávam aj teraz ;D Muffiny vyskúšaj, sú fakt dobré ...

      Odstrániť
  2. S mufinkama mi děláš chutě, a výzdobu máš pěknou:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky, Ajka ... vyskúšaj, je to taký rýchly recept ;)

      Odstrániť
  3. Mufinky mám ráda,vypadají hodně jedle :-). Šárka

    OdpovedaťOdstrániť