piatok, 20. decembra 2013

Šteniatka

V utorok večer bola tá veľká chvíľa ...
Akosi podvedome som vypozorovala Iskrinu nervozitu počas dňa
- teda znaky blížiaceho sa pôrodu.
(Bála som sa, že to nerozoznám, šteniatka sa narodia vonku
v búde a zamrznú ...)
A tak sme ju podvečer umiestnili do kotolne do jej nového ležoviska.
Pôrod bol bez problémov, moja asistencia bola zbytočná,
čo mi dala aj veľmi ostro najavo ... teraz mám ozaj REŠPEKT ...
Prvé šteniatko neprežilo, od samého začiatku javilo minimálne
známky života, nepomohla ani masáž a ohrievanie.
Druhé je najväčší krikľúň :D
Tretie sa narodilo mŕtve /to najhoršie prežívala naša Táňa/.
Štvrté bol opäť životaschopný chlapík
no a piate sme objavili až ráno :))
Čerstvá mamička sa o ne vzorne stará.
To by ste neverili, koľko "roboty" má s takými malými šteniatkami :D

Takže mám v dome ďalších troch "chlapov" :D

Psíky nie sú čistokrvné ... ich hrdý otec je bavorský farbiar od susedov :)))
Už konečne vieme ako vyzerajú krížence vlčieho špica a bavorského farbiara ...
Čo tam po tom, že sú to "oriešky", však obidvaja rodičia sú s PP ... :DDD


Nuž - celkom milý rodinný vianočný darček ... čo poviete?


10 komentárov:

  1. Ti jsou nádherní :-) máte první dáreček pod stromeček !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásný dáreček, jsou k pomazlení ;-) Ať se jim daří.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Predčasná ale nádherná vianočná nádielka od Ježiška :-) sú rozkošné ja by som hneď pristala.....ja mám fenku bavorský farbiar je veľmi inteligentná a vďačná. Už sa neviem dočkať kritia a šteniatok, no musíme najskôr skúšky :( pekné a pokojné vianočné sviatky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani, tak to je nádherný vánoční dáreček. Štěňátka jsou miloučká, tak ať se klukům daří.
    Přeji celé Tvé rodině krásné a pokojné vánoce.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani, jsou překrásná, užijte si každý den s nimi, tak rychle vyrostou a pokud si je nenecháte, budete dlouho vzpomínat, je to krásný skorovánoční dárek, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Nanika,štěňátka jsou tak krásná jako 3oříšky pro popelku:-) Svíčníčky jsou moc pěkné,jste šikovní!!!Přeji nádherné a klidné vánoce,i nějakou tu radůstku pod stromeček.Ze srdce Dája.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. MOC MILOUČKÝ DÁREČEK.
    PŘEJI KOUZELNÉ VÁNOCE.
    RADOST A POHODU.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. DIEVČATÁ, veľmi pekne Vám všetkým ďakujem za milé komentáriky ;o)

    OdpovedaťOdstrániť