piatok, 3. januára 2014

Fotenie :)

Naše šteniatka sú už ako nafúknuté balóniky :))
Myslím, že som úplne pochopila, čo znamená rásť ako z vody ...
Dnes majú 17 dní, už sa im otvorili očká
a pokúšajú sa chodiť ...

Fotenie bolo náročné, keďže som ich na chvíľu odtrhla od mamy ...
Pišťali, upokojili sa až vtedy, keď sa "nasáčkovali" čo najbližšie ku mne :D

No a ako môžete vidieť, nie všetci sú to nakoniec chlapíci.
Z najukričanejšieho šteniatka sa vykľula slečna ...

*******************************


*********************
No a náš kocúr?
Týždeň som ho peľhala spolu so šteniatkami,
keď už vyzeral byť ako-tak fit a zomieranie už len predstieral,
dala som ho vonku do košíka k malému kocúrovi.
Potvora dolámaná - v noci odišiel a 3 dni ho nebolo ...
Ale vrátil sa ... to už som bola zmierená s tým, že je u Najvyššieho ;D


7 komentárov:

  1. No tohle,ten kocur je ale vymasta:-)Pejsánci jsou k zulíbání ,máš to hezké zážitky, jak ti budou přibývat celý rok,myslím to rodění.....:-)Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  2. KRASAVEČKOVÉ.
    AŤ VÁM DĚLAJÍ JEN RADOST.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ĎAKUJEM VÁM ZA MILÉ KOMENTÁRE :))

    OdpovedaťOdstrániť