streda, 22. januára 2014

V holandskom prístave

S odkladaním šperkov či bižutérie je poväčšine vždy problém.
Aspoň u nás ;o)
A tak som si v predsieni vytvorila takéto "skladisko" bižutérie ...
Dlho som nevedela, čo s náramkami ...

Nakoniec som sa inšpirovala Pinterestom ...

Spomenula som si na zabudnutú fľaštičku piva, ktorú
nám dávnejšie doniesol známy z Holandska.

**************************************

Občas neodolám krásnym hand-made vecičkám zo sashe ...

Takže mi tentokrát pribudla táto miska - list ...
Krásna, však? ... ;D

3 komentáre:

  1. Milá Naniko,lísteček je nádherný pro svůj přirodní tvar i barvu.Holandia je bezva,krásný a užitečný nápad,jen to loučení s pejskami to ti nezávidím ,jsou nádherní.Dája

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetko máš nádherné Nanika, aj taká mištička urobí radosť a je súčasťou domova.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť