nedeľa, 16. februára 2014

Malé útržky z uplynulého týždňa

alebo Na severe nič nového :D
Zopár nových vecičiek by sa aj našlo,
ale pri svetle v tomto neveľmi peknom počasí
sú urobené fotky podľa mňa nepoužiteľné ...
takže to nechávam na inokedy ...

Minulú stredu sa nám trochu rozsnežilo. Hoci som milovníčka snehu,
v tomto čase mi to už príde nemiestne ;o)
Ale pred 2 rokmi to bola náramná "sranda": február 2012

So snehom sa ukázalo zopár sýkoriek.
Túto zimu bolo veru kŕmidlo prázdne ...

Naša zver je už zredukovaná na pôvodný stav -
dvaja kocúri a Iskra.
Psíci sú rozdaní. Som rada, že majú všetci nové domovy -
 aj keď ten posledný skončil v rómskej rodinke :))) hádam sa má dobre ...

Moja valentínska kytka ...
Potešila ;)


1 komentár:

  1. U nás krmítko je taky prázdné, za humny je bobulí dost:-))))

    OdpovedaťOdstrániť