utorok, 27. mája 2014

V novej spálni ...

Tak a je konečne hotová!

Už aj mne rozkvitli v záhrade pivonky. Ružové, bielym sa zatiaľ nechce.
Milujem tú ich vôňu ...

Izba je kompletne prerobená. Od zateplenia cez omietky až po podlahu.
Oceňujem najmä šatník, ktorý som v predchádzajúcej miniatúrnej spálni postrádala.

Prvú noc som, samozrejme, unavená a ubolená, obklopená toľkým
priestorom, takmer nespala.

Kreslo v septembri nahradí postieľka ;o)

Podlaha je zo surového bambusu ošetrená ekologickým náterom.

Na steny som vybrala dosť svetlú farbu, bolo treba oživiť
priestor kvetmi.

No čo dodať ...som véééľmi spokojná ;o)

Je skvelé mať doma takého šikovného a pracovitého chlapa
a deťúrence ...

5 komentárov:

  1. Áno, áno ...... perfektne ste to spravili .... stokrát lepšie ako tá cukríková kutica :-)
    Prídem to omrknúť aj naživo, len neviem, či ma odtiaľ dostaneš ... .ideálna izba na relax :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne, veľmi......a tie ružové pivonky nádhera!!!....tak nech sa Vám v novom spokojne spí a odpočíva....... zdraví Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jani, ložnici jste spravili parádně. Pěkně světlá a prostorná, moc se mi líbí.
    Přeji ať se Vám spokojeně spí a zdají se hezké sny.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jani!
    Vybrala sis dobře:)).Pracovitý a moc šikovný chlap.Ložnice je krásná,útulná.Líbí se mi i to křeslo - na čtení i na kojení....Děti jsou taky šikovné,když pomohly s úklidem.
    Měj se krásně.
    MíšaZ.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dievčatá, veľmi pekne vám ďakujem :)))

    OdpovedaťOdstrániť