štvrtok, 12. júna 2014

Face to face ...

Tak ... dnes Vás idem pozdraviť takto osobne ... :oD

Dni sa pomaly vlečú a ja sa neviem dočkať septembra ... a ešte
viac posledného veľkého ultrazvuku o 4 týždne - či sa ružová náhodou
nezmení na modrú ... a potom šup nakupovať :)))

Každý deň sa u nás odohráva bežný kolotoč domácich prác,
varenia a pečenia. Pokiaľ mi to chrbát dovolí aj špáranie sa
v záhrade ... ;o)
Teším sa s deťmi na prázdniny - dobre mi padne opäť sa
dva mesiace nerozčuľovať nad známkami ...

Pekné slnečné dni plné pohody ...



15 komentárov:

  1. Ahoj Nani,
    pěkně se kulatíš. Já mám dcerku narozenou také v září.
    Přeji ti,abys dva horké měsíce přežila.Ještě si vzpomínám, jak jsem se s tím největším bříškem vařila ve vlastní šťávě.
    Pa pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky ... teplo znášam celkom dobre, horšie je to s tou váhou :D no vydržím :))

      Odstrániť
  2. Ahoj Jani, moc Ti to pristane:-)...........uži si to ešte, leto utečie rýchlo a dočkáš sa...Zaspomínala som si....syn sa mi narodil v septembri 19.9.....už sme bývali v ČR, ale do porodnice som šla do ČADCE:-) už to bude 25 rokov a mám pocit, že to bolo nedávno..................Opatruj sa , krásne leto, pohodu prázdninových dní Ti želá Ela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Elka ... aj ja mám termín 19.9. ... :)) uvidíme ... aj tebe krásne leto ;o)

      Odstrániť
  3. Milá Naniko,já se na tu Tvoji holčičku tak moc těším!!!!!Jsi šikovná,vypadáš perfrktně!!!!!Také mám Kristýnku v září :-) Moc Ti držím palečky,posílám andělíčka k porodu !Dája

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky Dajka ... mám predsa len trochu z toho septembra obavy :))

      Odstrániť
  4. Čau Jani, čau bruško:) Si nádherná, mamča, ej ej, ešte ma ty náhodou namotáš na veci, čo mám už sťaby uzavreté...:) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky :) nič nauzatváraj ... aj ja som mala v podstate v tom jasno, ale potom som sa predsa len rozhodla, že prečo nie ... :D

      Odstrániť
  5. Nani, krásne leto aj tebe aj malej bambulke v brúšku....opatruj sa.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Janulka, nebola som tu chvíľku a čo sa to deje. Si nádherná a gratulujem. Užite si leto. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Blahoželám k brušku, si krásna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nemám rada ak tehotné nosia obtiahnuté veci pôsobí to vulgárne a trápne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja nemám rada komentáre a poznámky, pod ktoré sa nikto nepodpíše - to je vulgárne a trápne ...
      Tehotenstvo je krásne na každej žene, bez výnimky - veľké brucho, v ktorom je dieťatko nie je
      VULGÁRNE ANI TRÁPNE ... ja sa za svoje tehotenstvo nehanbím ... šaty typu vrece alebo stan nech
      si nosí ten, kto potrebuje zakryť tento stav ... alebo sa zaň hanbí ...

      Odstrániť